Saturday, March 11, 2023

Nak Dapat Duit Raya Awal Dari Shaklee?

duit raya shaklee

Assalamualaikum semua.

Tengok tajuk je mesti ada rasa teruja kan. Alhamdulillah saya pernah merasai dapat duit raya awal dari Shaklee. Terhenti sekejap sebab stop berbisnes dan kini saya kembali nak bergiat aktif dengan Shaklee. Tapi ada ke cara nak dapatkan duit raya awal dari Shaklee ni? Boleh sebenarnya. Nak tau lebih lanjut, jemput baca perkongsian saya di bawah.

Langkah Untuk Dapat Duit Raya Awal Shaklee

i) Mendaftar Keahlian Shaklee

Sekarang ni nak mendaftar keahlian Shaklee sangat mudah. Ada dua cara:
i) Membuat bayaran keahlian sebanyak RM35 atau
ii) Membuat pembelian mana-mana set yang Shaklee dah sediakan dan dapat keahlian percuma.

Lebih mudah lagi, kini Shaklee telah sediakan link pendaftaran untuk anda terus daftar isi form dan terus buat bayaran atau belian melalui debit atau kredit.

ii) Buat pembelian produk Shaklee

Di Shaklee kami tidak memaksa ahlinya untuk berbisnes namun kami menekankan yang ahli berdaftar layak dapatkan duit raya awal Shaklee bermula bulan Mac 2023. Ahli biasa yang tidak berbisnes tapi mengamalkan produk Shaklee juga layak tau untuk mendapatkan duit raya awal Shaklee ni. 

Siapa yang layak mendaftar Shaklee sekaligus dapat duit raya awal Shaklee?

i) Umumnya semua dari rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas.
ii) Pelajar IPT yang berminat nak menambah duit belanja makan dan barang-barang keperluan harian.
iii) Mereka yang mencari kerja part-time secara online dan sedia di'guide.

Berapa banyak Shaklee boleh beri duit raya?

Dalam Shaklee, ahli yang menjual akan layak mendapat keuntungan runcit dari bahan jualan serta Shaklee turut memberi bonus/ komisyen dari jualan mereka. Untuk yang jadi ahli hanya untuk makan sendiri, jika jumlah belian mereka memenuhi syarat minimum untuk terima bonus, Shaklee akan membayar bonus mereka juga. 

Banyak ke jumlah bonus atau duit raya yang Shaklee boleh beri? Di bawah saya sertakan jadual komisen/ bonus yang Shaklee telah sediakan mengikut jumlah Uv dan %.

duit raya awal Shaklee

Supervisor adalah rank pertama dalam keseluruhan Sistem Shaklee. Walaupun belum mencapai rank Supervisor, ahli masih layak untuk mendapat bonus sehingga 4angka tau. Best tak best? Biasanya pembayaran bonus akan dibuat pada tarikh 14haribulan atau lebih awal jika 14 haribulan jatuh pada hari cuti, Alhamdulillah setakat ini, pihak Shaklee tak pernah culas atau lambat membuat pembayaran kepada mereka yang layak.

duit raya awal Shaklee

Yang berminat nak dapatkan duit raya awal shaklee jom klik terus di sin untuk DAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE. Saya sedia membantu anda. Jemput klik gambar di atas untuk sembang-sembang Shaklee bersama saya. 

Saya jemput kalian untuk turut membaca coretan sahabat saya tentang bagaimana beliau dapat duit raya awal dari Shaklee. Jemput baca. 

#projekmegablog
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#pengedarshakleeseremban
#shaklee


Nur Adha @Adden
Hidup untuk memberi



Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.

No comments:

Post a Comment

Nak Dapat Duit Raya Awal Dari Shaklee?

Assalamualaikum semua. Tengok tajuk je mesti ada rasa teruja kan. Alhamdulillah saya pernah merasai dapat duit raya awal dari Shaklee. Terhe...